30 Kasım 2013 Cumartesi

Erol Tok istifa etti!

PTT 1. Lig'de kendi sahasında Denizlispor'a 2-1 yenilen TKİ Tavşanlı Linyitspor Teknik Direktörü Ümit Erol Tok, takımının teknik direktörlüğünden istifa ettiğini bildirdi.

Erol Tok istifa etti!

Tok, maçın ardından düzenlediği basın toplantısında, son iki hafta oynadıkları maçın kendileri için hayati öneme sahip olduğunu, bu maçlardan geçen hafta Fethiyespor ile berabere kaldıklarını, bugün de yenildiklerini belirterek, şöyle konuştu:
''Maçın başında karşı takım 10 kişi kalmış ve 1-0 öne geçtik. Bu kadar basit gol yemememiz lazımdı. Maçtan ziyade maçtan sonraki olaylara bakmak lazım. Ben bu yapılanları hak etmiyorum. Bu takımın hangi şartlarda kurulduğunu ve nelerle mücadele ettiğimi herkes biliyor. İlk geldiğim zaman bu takımın ligde kalmasına herkes 'mucize' diyordu ama ligde kaldık. İmkanlarımızın kısıtlı olmasına rağmen iyi bir takım kurduk, çocuklara güvendim fakat olmadı. Bir suçlu gerekiyorsa oda ben olurum. Şimdi istifamı yönetime vereceğim. İnşallah daha iyi olur, daha iyi birileri gelir ve Linyitspor'un iyi gitmesi herkes gibi beni de sevindirir.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...