6 Mayıs 2012 Pazar

Devrim: ''Allah'a çok şükürler olsun''

TKİ Tavşanlı Linyitspor Teknik Direktörü Levent Devrim ise karşılaşma sonrasında düzenlenen basın toplantısında yaptığı açıklamada, ''Ligdeki konumumuz ortadaydı. Kasımpaşa'dan galibiyet almak zorundaydı. Arkadaşlarımız arzuluydu. Rakip seçme lüksümüz olmadığını söyledim. Geçen hafta lideri yenen takımıma deplasmanda da olsa ikinciyi yenebileceğimizi söyledim. Allah'a çok şükürler olsun'' şeklinde konuştu. 



Oyuncularından da övgüyle bahseden Devrim, ''Kariyerim boyunca böyle karakterli oyunculara sahip olmadım. Hepsine teşekkür ediyorum. Allah onlardan razı olsun. Aldığımız galibiyet taraftarımıza armağan olsun. Kasımpaşa'ya da bundan sonra başarılar diliyorum'' diye konuştu. 

Maç içerisinde kendisine yabancı madde isabet eden ve bu nedenle oyunun bir süre durmasına neden olan Kingsley ise maç sonrasında şunları söyledi: ''Bugün gerçekten çok mutluyum, çünkü takımımızı ligde tuttuk. Soyunma odasında yaptığımız toplantılarda Tavşanlı Linyitspor'u ligde tutmak için kendimize söz vermiştik. Çok mutluyum, söyleyecek kelime bulamıyorum. Taç çizgisi kenarında yaşanan bir olay vardı. Taraftarlar bana çok kızdı. Ancak ben de elimden geleni sahaya yansıtmak istiyordum. Takımımı ligde tutmak için çaba gösteriyordum.'' 

Takımını galibiyete taşıyan golü kaydeden Mesut ise, ''Galip geldiğimiz işin çok mutluyuz. Ligde kalacağımıza A'dan Z'ye inanmıştık. Benim attığım golle galip geldiğimiz için ayrı bir sevinç yaşıyorum. Bu gol dualarla oldu. Top güzel bir yere gitti. Üç puan aldık ve ligde kaldık. Başkanımızdan masörüne kadar herkesi kutluyorum. Buraya da gelip bizi destekleyen taraftarlarımıza teşekkür ediyoruz'' şeklinde duygularını ifade etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...