14 Eylül 2013 Cumartesi

''Gerçek Sakıb'ı göstermek istiyorum''

PTT 1.Lig takımlarından Tavşanlı Linyitspor'un genç oyuncusu Sakıb Aytaç , Ankaraspor maçı öncesi Arif Peçenek Tesisleri'nde açıklamalarda bulundu .


Sakıb, milli takım arasını iyi değerlendirdiklerini belirterek, '' Kendi sahamızda ilk galibiyetimizi almak için sahaya çıkacağız , Ankaraspor'un oyuncu kalitesini ve neler yapabileceklerini gayet iyi biliyoruz . Bizde hocamızın bize verdiği doğrultu da sahaya çıkıp elimizden geleni yapacağız ve taraftarlarımızı staddan mutlu bir şekilde ayrılmasını sağlayacağız. '' dedi .
Performansıyla ilgili ve geçen hafta neden oynamadığıyla ilgili soruya ise genç oyuncu, ''Yeni sezona pek iyi başlayamadım . Her futbolcunun belli bir kötü dönemleri oluyor bende bu kötü dönemden geçtiğimi düşünüyorum . Bunun için hocamdan geçen hafta izin istedim, hocam da bu isteğimi geri çevirmedi. Ankaraspor maçı ile herkese gerçek Sakıb'ı göstermek istiyorum ve bunun için daha da fazla çalışıyorum. Ayrıca geçirdiğim bu kötü dönemde desteklerini esirgemeyen ve sahip çıkan tüm taraftarlarımıza teşekkür ediyorum" dedi .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...