26 Şubat 2012 Pazar

Cengiz Seçsev: "Verdiğimiz mücadelenin karşılığını alamadık"

Deplasmanda Karşıyaka'ya 2-1 mağlup olan Tavşanlı Linyitspor'da teknik direktör Cengiz Seçsev, iyi mücadele ortaya koyduklarını ancak karşılığını alamadıklarını söyledi. 


Bank Asya 1. Lig'de deplasmanda Karşıyaka'ya mağlup olan Tavşanlı Linyitspor'da teknik direktör Cengiz Seçsev hakemlerden dert yandı.
Seçsev, çok iyi mücadele ettikleri müsabakayı mağlup tamamladıklarını belirterek, "Verdiğimiz mücadelenin karşılığını alamadık. Hakem kararlarının çok iyi irdelenmesi gerekiyor. Attığımız gol, verilmeyen penaltılarımız var. Konyaspor maçından bu yana sıkıntı yaşıyoruz. Herkesin bu konuda dikkatli olmasını istiyorum. Biz burada emek veriyoruz, futbolcular alın teri döküyor. Kısıtlı bütçelerle bir yerlere gelen takımlarız. Hakemlerin maçları yönetirken daha dikkatli olmalarını rica ediyorum."
Seçsev, hakemin yönetiminin yanlı olup olmadığının sorulması üzerine, "Bunu kamuoyunun takdirine bırakıyorum" dedi.

2 yorum:

  1. Teknik hocamız tamamen pasif kaldı maçta resmen uyudu kesinlikle çok kötü maç yönetti 4-5 gol yememiz işten bile değildi hemen istifa etsin diyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bu saatten sonra imkansız teknik direktör değişmesi. Yönetim bir sezonda 3.teknik adamı getirmez.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...