19 Haziran 2012 Salı

Kaptan, Gemisinin Başında

Adı, TKİ Tavşanlı Linyitspor ile özdeşleşen emektar kaptan Abdi Aktaş, boş mukaveleye imza atarak Linyitspor sevgisini bir kere daha ispat etti.




Kaptan Abdi Aktaş, altı sezon formasını terlettiği Linyitspor’da yedinci sezonu yaşamak için boş mukaveleye imza attı. Bir yılı opsiyonlu olmak üzere kırmızı siyahlı takımda iki sezon daha oynayacak olan Abdi, futbolu, Linyitspor’da bırakmak istediğini söyledi.

Abdi, “Yönetimimiz, neyi uygun gördüyse ona göre davrandım. 1+1 şeklinde teklif sundular ve ben de kabul edip, boş sözleşmeye imza attım. Yönetim, gerekli güvenceyi verdi ve ben de verilen sözün tutulacağını biliyorum. Sonuç olarak, kulübümü tanıyorum.” dedi.

Geçen sezonun son dokuz maçında sergiledikleri performansla neler yapabileceklerini gösterdiklerini anımsatan Abdi, “Hocamızın daha iyi bildiği, eksikliği hissedilen bölgelerimiz var. Yerinde transferler yapıldığında; play-off oynamamamız için bir sebep göremiyorum. Ancak unutulmamalıdır ki kalıcı olmak, en iyisidir. 2. Lig’e bakarsanız; yüklü meblağlar harcayıp da 1. Lig’e çıkamayan takımlar var. O yüzden; bu ligin kıymetini bilmeliyiz. Bugün, Linyitspor sayesinde; Tavşanlı’nın adı duyuluyor.” dedi.


http://www.kutahyaninsesi.com/haber.asp?hb=2062

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...