1 Ocak 2013 Salı

Ağabeyi Mehmet Topal'ın izinde!

PTT 1. Lig ekiplerinden TKİ Tavşanlı Linyitspor'da forma giyen orta saha oyuncusu Ahmet Topal, Fenerbahçe'de top koşturan ağabeyi Mehmet Topal ve Galatasaraylı Selçuk İnan'ı örnek aldığını söyledi.



PTT 1. Lig ekiplerinden TKİ Tavşanlı Linyitspor'da forma giyen orta saha oyuncusu Ahmet Topal, Fenerbahçe'de top koşturan ağabeyi Mehmet Topal ve Galatasaraylı Selçuk İnan'ı örnek aldığını söyledi.
Devre arası tatilini memleketi Malatya'da geçiren Ahmet Topal, kent merkezindeki bir kafeteryada gazetecilere açıklamalarda bulundu. TKİ Tavşanlı Linyitspor'un, ligin ilk yarısını 16. sırada tamamladığını hatırlatan Ahmet Topal, ''Bakıldığında aslında çok iyi bir kadromuz var. Kulüp içerisinde tam bir aile ortamımız var ancak bu güzel ortamı bir türlü sonuçlara yansıtamadık. Genel olarak baktığımızda hem teknik heyet hem yönetim hem de biz futbolcular iyi bir birliktelik yakaladık. Taraftarlarımızın, şehrin ve camianın desteği var. Devre arasını iyi değerlendirip, ikinci yarı çıkışa geçeceğimize inanıyorum'' diye konuştu.
       
20 yaşındaki oyuncu, ağabeyi Mehmet Topal'ın izinden gittiğini belirterek, ''Türkiye'de örnek aldığım orta saha oyuncuları, ağabeyim Mehmet Topal ve Galatasaray'dan Selçuk İnan'dır. Ağabeyim ve Selçuk İnan, hem defansif hem de ofansif anlamda bana göre Türkiye'nin en iyi orta saha oyuncuları. Ben henüz yolun başındayım. Şımarmadan çok çalışmam gerektiğinin farkındayım'' diye konuştu.
Mehmet Topal'ın kariyerinde çok büyük başarılara imza attığını anlatan Topal, ''Ağabeyim Galatasaray, Valencia ve milli takımda oynadı. Şimdi de Fenerbahçe forması giyiyor. Ben sadece onun izinden gidebilirim. Futbol hayatım boyunca o benim için her zaman çok iyi bir örnek olacak'' dedi.
Ahmet Topal, milli takım forması giymeyi hedeflediğini sözlerine ekledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...