2 Şubat 2011 Çarşamba

Timur Özgöz Takımdan Neden Ayrıldı ? Kendi Ağzından...

Tİmur Özgöz devre arasında takımımıza katılmıştı ama Antalya'daki kamptan sonra Tavşanlı'ya dönüldüğünde takımdan ayrılmıştı. Neden ayrıldı bilinmiyordu Timur bu konuda kendi ağzından bie açıklama yaptı.


Merhaba ben Timur Bayram Özgöz, kişisel konumuma karşı oluşan iddialar ile ilgili cevap vermek istiyorum.
Öncelikle Takım, Antrenör veya Taraftarlarla ilgili hiçbir sorunumun olmadığına bir açıklık getirmek isterim. Aksine Kulüp destekleyenlerinin beni benimseyişleri beni çok sevindirmişti. Tavşanlı’da geçirdiğim tüm bu zamanda kendimi çok iyi hissettim. Böyle bir ilişkinin bitmesi beni gönülden üzdü. Bu açıklamayı sadece hayranlarım ve takım arkadaşlarım için yapıyorum. Yanlış anlaşılmaları ve yanlış söylentileri önlemek için.
Antalya’daki idman kampında, Kulüp bir transfer gerçekleştirme isteğini gündeme getirdiği zaman, sözleşme içereğinin yer aldığı bir ön protokol imzaladım. Sözleşmeyi de orada imzalamak isterdim, bunu zaten birkaç kez dile getirdim, ancak sözleşmenin Tavşanlı’ya dönüldüğü zaman yapılabileceğinin sözünü aldım. Bununla birlikte, sözleşmenin içeriğindeki bazı maddeler üzerinde de karşılıklı anlaşılmıştı ve el sıkışılmıştı.
Timur Bayram Özgöz olarak Kulüp ile anlaştığım kanısına vardım. Fakat 18.01.2011 tarihinde Tavşanlı’da resmi sözleşmemi imzalamaya çağrıldığımda, Kulüp tarafından ön protokolde bulunan şartların yer almadığını gördüm.
Tavşanlı’yı, kararıma teknik açıdan bakıldığında çok üzülen ancak beni anlayışla karşılayan ailemin onayını alarak terk ettim, çünkü güvenimi kaybetmişlerdi. Fakat ben saygı ve sevgimi hicbir zaman kaybetmedim ve kaybetmeyeceğim.
Kulübe başarılar diliyorum ve Süperlige yükselmesini umuyorum. Gerçekten çok süper taraftarları, oyuncuları ve teknik heyeti var. Teşekkürlerimi teknik heyet, Kankalarım (Takım) ve Kulüp destekleyenlerine sunmak istiyorum.
Umarım yanlış söylentileri kendi sözlerimle yazdığım bu açıklamayla aydınlatabilmişimdir.
Sevgi ve Saygılarımla,

Ayrıca sizlerle MKE Ankaragücü ile 31.05.2013 tarihine kadar sözleşme imzaladığımı, ve 31.05.2011 tarihe kadar Bugsaşspor’a kiralandığımı paylaşmak isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...